http://world--of--wood.blogspot.com/search/label/zestawy%20weselne

poniedziałek, 20 czerwca 2016

ZESTAW WESELNY - BIAŁE INICJAŁY


Białe litery, inicjały na wesele


Białe inicjały jako dekoracja sali weselnej to najgorętszy trend ostatnich miesięcy - wcale mnie to nie dziwi, takie piękne literki po weselu możemy umieścić w sypialni jako dekorację, która nie tylko będzie doskonale wyglądała ale również będzie nam przypominać dzień ślubu. Warto kupić litery dobrej jakości, które nie zżółkną za kilka miesięcy, nie pękną ani nie odkształcą się, wtedy będą cieszyć nasze oczy przez wiele lat. Litery dostępne są w wielu rozmiarach i kolorach ale zdecydowanie najbardziej popularne to białe 15 cm :) 



wysokość: 15 cm/ grubość: 2 cm/ materiał: buk + farba akrylowa/ zamówienia: worldxofxwood@gmail.com


Białe litery, inicjały na wesele

Białe litery, inicjały na wesele

2 komentarze:

  1. Piękne! Ja na swoim weselu też myślałam o literkach bo maja swój urok. Ale u mnie to by było P&P i jakoś mi się to nie widzi ;) jakoś tak jak M&Msy :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądające inicjały! Ciekawe, czy byłyby równie efektowne wykonane z drewna?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...