http://world--of--wood.blogspot.com/search/label/zestawy%20weselne

czwartek, 5 maja 2016

IMIĘ DREWNIANE - BUK+FARBY AKRYLOWE

literki do pokoiku dziecięcego


Tym razem moje literki pojechały do Anglii. Kolorystyka została wykonana na życzenie klienta. Przyznam szczerze, że pierwszy raz robiłam połączenie dwóch kolorów w taki sposób, nieco obawiałam się efektu ale ostatecznie wyszło bardzo ładnie :)  Użyłam koloru różowego lekko przełamanego szarością, który sama wymieszałam. Literki są przeznaczone do pokoiku dziewczynki. 


literki do pokoiku dziecięcego

literki do pokoiku dziecięcego

Cena litery malowanej na jeden kolor (o wysokości 20 cm) wynosi: 20 zł

3 komentarze:

  1. Fajne, białe najpiękniejsze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne literki! Są na prawdę ciekawe :) Bardzo podoba mi się ich kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Bardzo podoba mi się przełamanie tego koloru szarością przez co róż nie jest przesłodzony jak to bardzo często bywa w pokoikach małych dziewczynek ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...