http://world--of--wood.blogspot.com/search/label/zestawy%20weselne

wtorek, 3 maja 2016

Litery z surowego drewna

Literki zostały wykonane z wytrzymałego drewna bukowego, tym razem w wersji surowej bez zdobień. Wersja z surowego drewna doskonale prezentuje się w skandynawskich wnętrzach. Cennik i parametry na końcu postu. 

Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania :)


litery z drewna


litery z drewna

litery z drewna

litery z drewna

wysokość: 20 cm
grubość: 2 cm
materiał: drewno bukowe
cena/sztuka: 18 zł

6 komentarzy:

  1. Piękne są, choć podejrzałam u Ciebie postarzane i jestem nimi zachwycona. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, postarzane zdecydowanie są najbardziej pożądane, chociaż czasami ktoś woli ozdobić je we własnym zakresie.

      Usuń
  2. Piękne te litery. Chciałabym też umieć takie wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety wykonanie nie jest proste - ja nie wycinam liter sama tylko robi to mój tata (według mojego projektu) ponieważ w taką pracę trzeba włożyć sporo siły, no i potrzebna do tego jest wyrzynarka. Dlatego nawet nie biorę się za pisanie posta o tym jak wykonać literki ponieważ większość osób nie będzie mogła tego zrobić ze względu na brak maszyny :(

      Usuń
  3. Świetne literki - fajne są z surowego drewna - bo można z nimi zrobić różne rzeczy i pomalować sobie wg własnego pomysłu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...